پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183908
کارشناس و هادي سياسي گفت:
راه مقابله با نفوذ دشمن اعتماد به حرف خدا و حجت خدا است
تاریخ انتشار : 1394/09/30 09:54:13
نمایش : 982
کارشناس و هادي سياسي بسيجي گفت:ذات استکباري آمريکا را تغييرناپذير و شرط مقابله با نفوذ را دشمن شناسي دانست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين صالحي در  جمع پايوارن رسمي و وظيفه سپاه فارسان گفت : در عرصه نفوذ، شخص نفوذ کننده، موضوع نفوذي و آن کسي که تصميم گيري مي‌کند، پنهان هستند اگر چه مخاطب آنها مردم و نخبگان هستند، اما اگر عنصر و فکر نفوذ افشا شود، کار آن تمام است.

وي در ادامه افزود : راه مقابله با نفوذ دشمن اعتماد به حرف خدا و حجت خدا است. ذات استکباري آمريکا تغييرناپذيراست و شرط مقابله با نفوذ، دشمن شناسي است.

وي خاطر نشان کرد: يکي از مسائل بسيار مهم که حيات ديني و مستقل مردم ايران را اکنون و پس از توافق هسته‌اي وين مورد تهديد جدي قرار داده است، مسأله «نفوذ» دشمن است. شناخت دشمن، کيفيت نفوذ و راه هاي مقابله با آن از وظايف دلسوزان اين ملت و نظام جمهوري اسلامي ايران است. يکي از عوامل نفوذ اين است که بيماردلان و منافقان در جامعه اسلامي در مقابل فرمان خداوند مبني بر عدم قبول دوستي با کفار و پذيرش سرپرستي آنها، بر اين امر تاکيد مي کنند که اگر با کفار و يهود و نصاري رابطه نداشته باشيم دچار مشکل و آسيب خواهيم شد، و بدين طريق موجب نفوذ دشمن در جامعه اسلامي مي شوند.

صالحي گفت : در قضيه برجام و مذاکرات هسته‌اي متوجه شديم که دشمنان مي‌خواهند ايران را محو کنند، اين هدف استکبار جهاني است. با تجربه‌اي که از استکبار جهاني و سلطه بيگانگان داريم بايد جلوي نفوذ آنان را بگيريم. وقتي مي‌خواهيم جلوي نفوذ را بگيريم بايد حصار بکشيم، اقتصاد، اخلاق و سياست ما بايد حصار داشته باشد که اين ديوارکشي در شرايط امروز دنيا ضروري است.

اين گرد همايي با پاسخ به سوالات حاضرين به پايان رسيد .
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html